Regulamin dotyczy sklepu internetowego nazwanym dalej galerią internetową dostępną pod domeną classicmodern.pl
§1. Informacje ogólne
Galerię internetową classicmodern.pl prowadzi firma :
CLASSIC MODERN Janusz Moskal
ul. Jesionowa 5, 62-051 Wiry, REGON 301759605 NIP: 5621387630
Przedmiotem działalności galerii jest sprzedaż mebli, oświetlenia oraz innych produktów wystroju wnętrz. Oferowane przedmioty są używane oraz nowe, jeśli posiadają taki opis.
§2. Zamówienia
Zamówienie należy poprzedzić pytaniem o dostępność produktu oraz koszt transportu. Zamówienia przyjmowane są drogą elektroniczną, poprzez wypełnienie formularza zamówienia. Formularze niezawierające wszystkich danych nie będą akceptowane. Zamówienie jest realizowane po jego potwierdzeniu przez galerię Classic Modern. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu classicmodern.pl.
Termin ważności zamówienia przy płatności przelewem wynosi 3 dni od daty jego złożenia. Jeśli zamówienie zostało poprzedzone zarezerwowaniem przedmiotu zamówienia, to 3 dniowy termin opłacenia zamówienia liczony jest od daty zarezerwowania danej pozycji. Jeżeli Kupujący nie uiści należności wynikającej z zamówienia na wskazany numer konta w wyżej wymienionym terminie zamówienie zostaje anulowane, a Kupujący nie może żądać od classicmodern.pl jego realizacji.
§3. Płatność
Jedyną akceptowaną formą płatności jest przedpłata na konto bankowe wskazane w potwierdzeniu zamówienia w terminie 3 dni od złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie zostało poprzedzone zarezerwowaniem przedmiotu zamówienia, to 3 dniowy termin opłacenia zamówienia liczony jest od daty zarezerwowania danej pozycji.
§4. Realizacja zamówień
Małe gabaryty wysyłamy firmą kurierską DPD/DHL/Inpost w ciągu 7 dni od zaksięgowania wpłaty. Większe gabaryty nadajemy prywatnym kurierem meblowym (gwarancja braku uszkodzeń) w ciągu 7 dni od zaksięgowania wpłaty. Po odebraniu przesyłki kurier ma tydzień na jej dostarczenie. Koszt transportu pokrywa Kupujący. Cena przypisana do danej pozycji nie zawiera opłaty za transport. Czas realizacji zamówienia do 14 dni.
Zamówienia "pod klienta", według indywidualnych wytycznych realizowane są po opłaceniu całości zamówienia w terminie określonym w potwierdzeniu zamówienia.
§5. Rachunki
Na życzenie klienta wystawiamy Fakturę ,, zw" (dawny rachunek, sprzedaż zwolniona na podstawie art. 113 ust. 1 ustawy o VAT)
§6. Koszty wysyłki
Koszt i sposób wysyłki ustalany jest indywidualnie . Ceny przypisane do produktu nie zawierają kosztów wysyłki. Koszt transportu pokrywa Kupujący. Transport nie obejmuje wniesienia.
§7. Reklamacje i zwroty
1. Reklamacje
Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego towaru. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich zgłoszenia. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie przywrócony do stanu pierwotnego lub wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli nie ma takiej możliwości zostanie zwrócona równowartość ceny zakupu wraz kosztami transportu w ciągu 14 dni od daty przesyłki zwrotnej.
Do rozpatrzenia reklamacji z tytułu uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu konieczny jest protokół szkody podpisany przez odbiorcę i dostawcę przesyłki. W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy, spisać protokół szkody i skontaktować się ze Sprzedającym.
2. Zwroty
Zgodnie z Ustawą z 25 grudnia 2014 roku \"O prawach konsumenta\" (Dz.U. 2014 poz. 827.) Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, na podstawie pisemnego oświadczenia przesłanego na adres Classic Modern. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest otrzymanie zakupionego przedmiotu w stanie niezmienionym w ciągu 14 dni od dnia, w którym Kupujący odstąpił od umowy(Art. 34. 1.) . Bez śladów używania oraz zniszczeń. Zwrot ceny zgodnej z zamówieniem powiększonej o koszt transportu nastąpi w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej. Koszt transportu przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.
Nie podlegają zwrotowi towary, które zostały przez Sprzedawcę przygotowane na indywidualne zamówienie Klienta (towar przygotowany według wytycznych Kupującego np. o indywidualnym kolorze drewna bądź tapicerki) oraz towar sprowadzony na zamówienie.